Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 20:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

zyxel 660r-d1- d-link 635

jeg har internet hos cybercity.
har en zyxel outer og derefter min d-link. så jeg kører trådløs netværk. hvordan åbner jeg porte og skal jeg åbne porte begge steder. hvordan og hvor ser jeg min rigtige ip adresse???
Avatar billede LQmmel Nybegynder
08. marts 2009 - 07:49 #1
Din offentlige IP adresse kan du se ved at klikke ind her: http://myip.dk/

Mht. til det at åbne porte, så er måden man gør det for typisk ens, men alle routers har deres eget user interface, så det er ikke lige til at fortælle dig hvordan du skal gøre. Søg på google efter guides til begge routere. På engelsk hedder det "Port forwarding".

Når du forwarder en port, gør du det til en bestemt IP adresse. I din Zyxel vil jeg mene du skal forwarde til den IP som din d-link har optaget, og i din d-link skal du så forwarde til den IP som din PC har optaget.
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2010 - 14:34 #2
vil du have point???
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2010 - 10:24 #3
lukket spørgsmål ingen vil have point!!!