Avatar billede PeterFrederiksen Nybegynder
05. marts 2009 - 22:20 Der er 4 kommentarer

Fejl ved lukning af Outlook

Efter lukning af outlook, går der ca. 10 sek. så får jeg et pop op hvor der står "outlook er holdt op med at fungere". Der er ingen fejl ved brug af outlook, det er bare som om at det ikke bliver registreret, at det er mig der lukker progammet.
Med venlig hilsen Peter.
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. marts 2009 - 22:30 #1
Foreslår den at starte i beskyttet tilstand, når du næste gang åbner Outlook, eller starter den ganske normalt. Hvis det sidste, så vil jeg foreslå, at du bare ignorerer meldingen.
/ptj_11
Avatar billede PeterFrederiksen Nybegynder
06. marts 2009 - 08:09 #2
Den starter ganske normalt. Jeg har det sidste stykke tid nøjedes med at minimere Outlook, så er der ingen problemer.
Avatar billede ptj_11 Forsker
06. marts 2009 - 20:17 #3
Du kan forsøge, om system eller programloggen kan fortælle dig, hvori problemet består.
/ptj_11
Avatar billede PeterFrederiksen Nybegynder
07. marts 2009 - 22:28 #4
Jeg har set i en anden tråd, at det er et problem med AVG. Løsningen er nok at anvende et andet antivirusprogram.