Avatar billede lotus1208 Nybegynder
05. marts 2009 - 22:02 Der er 4 kommentarer

Indesign CS3

Er der mon nogen herinde, der kan hjælpe mig med at oprette et dokument i Indesign CS3?
Dokumentet skal bruges til en bog, hvor de første 7 sider skal være uden sidetal. Derefter startes der med nummerering fra side 7 og dokumentet skal indeholde 400 sider ( der gerne skal nummereres automatisk, så jeg ikke skal sidde og gøre det manuelt!!)

Med venlig hilsen
Lotte
Avatar billede abseman Nybegynder
24. marts 2009 - 14:10 #1
Hej Lotte
Jeg har lavet et dokument til dig med de ønskede krav, hvis du er interesseret.

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede lotus1208 Nybegynder
24. marts 2009 - 15:00 #2
Jo tak, selvfølgelig er jeg interesseret!! Og hvor er det pænt af dig!!!
Men jeg har dog fundet ud af det på anden vis, men det kan jo være, du kan bidrage med noget, jeg ikke ved eller har overset.

Mvh
Lotte
Avatar billede abseman Nybegynder
24. marts 2009 - 18:25 #3
Jeg kender ikke dimensionerne på dokumentet. men jeg har bare sat det op som normal med 400 sider, hvor der først er nr fra side 7.

Hvis du oplyser din mail skal jeg nok sende dig filen.

Med venlig hilsen
Thomas
Avatar billede lotus1208 Nybegynder
24. marts 2009 - 19:55 #4
Den får du her,
og mange tak for hjælpen!!!

lotte.e.k@tdcadsl.dk

Mvh
Lotte