Avatar billede tgdk11 Nybegynder
05. marts 2009 - 19:57 Der er 2 kommentarer

Hjælp - min computer har autoarkiveret

Der er desværre sket det at vi er kommet til at sige ja til en autoarkivering, og nu mangler vi en del mails i forbindelse med en byggesag.

Kan jeg finde disse mails igen ?? og såfremt - hvor finder jeg dem så ??

Håber at nogen kan hjælpe.

Trine
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. marts 2009 - 20:09 #1
Tør dine tårer.
Dine mails er ikke længere væk en i en backupfil.
Hvilket styresystem og hvilken udgave af outlook har du?

/ptj_11
Avatar billede ptj_11 Forsker
05. marts 2009 - 20:19 #2
Det var lidt fjollet med de 2 spørgsmål. Metoden er den samme, uanset hvilsystemer og udgaver du benytter.
Du gør følgende:
Åbn outlook, gå i menuen filer/Importer og Eksporter. Her vælger du " Importer fra et andet program eller en anden fil".
I næste billede vælger du "Fil med private mapper (.Pst)".
I næste billede kontrollerer du stien, som allerede er valgt som forslag. Dette gør du nemmest ved at kopiere stien op i udklipsholderen, minus filnavnet, som står bagest i linien.
Den kopierede sti sætter du ind i adresselinien i stifinder og trykker "Enter".
Nu importerer programmet dine arkiverede mails. Ved spørsmålet om hvor du vil have dine mails placeret, skal du bare vælge "Til samme mappe/er, eller noget i den stil. Jeg kan ikke lige huske den præcise ordlyd.
Så burde dine mails være tilbage.
/ptj_11