Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2009 - 17:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

billede på sametime

Jeg bruger lotus notes sametime på arb.
jeg ved man kan få sit eget billede på sine beskeder man sender, men hvordan dælen lægger jeg det ind så det altid kommer med oppe i venstre hjørne på mine beskeder???
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2009 - 19:51 #2
hmmm...jeg forstår det ikke helt..men jeg forstår vist at jeg skal være adm. ? det er jeg vist ikke....
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2009 - 23:25 #3
Ja, både være admin og have adgang til en Designer klient.
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 11:44 #4
OK..ja så kan jeg så ikke...
Damn..troede bare det var noget med at lægge billede ind så simpelt som i min Gmail...

har tit tænkt på hvad der får firmaer til at sværge til notes, når det er så umuligt :-)
Avatar billede snowball Novice
06. marts 2009 - 11:58 #5
Når først ændringen er lavet i systemet og diverse templates, så skulle det også være ret enkelt for en person at tilføje sit billede.

Det er kun den første gang det er besværligt ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. marts 2009 - 12:02 #6
OK...så det skal laves på server...er det sådan link skal forstås? Og derefter kan alle bruge muligheden?