Avatar billede 300m Mester
05. marts 2009 - 13:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Manglende adressekartotek

Hej Eksperter
Jeg har købt en ny bærbar med Vista. Og har inst. mit office 2003 på denne.
Viller selvfølgelig gerne have mine e-mail adresser fra min gamle PC over, og har derfor kopieret min pst. fil fra den gamle og lagt over på den nye.
Problemet er så at adressekartoteket er gabende tomt, dog er alle mails samt kontaktpersoner kommet ind.
Er der nogen der kan hjælpe !!!

På forhånd tak
Lone
Avatar billede vejmand Juniormester
05. marts 2009 - 14:00 #1
Avatar billede lx2ba Novice
05. marts 2009 - 15:26 #2
[CTRL]+[SHIFT]+A giver dig dialogboksen
Adressekartotek : Kontaktpersoner.
Her skal være mærket af i "Kun navn" og under "Adressekartotek" skal være valgt "Kontaktpersoner".
Avatar billede 300m Mester
05. marts 2009 - 21:32 #3
Jamen problemet er jo desværre at der ikke er muligheder i dialogboksen, jeg kan ikke mærke noget af :(
Avatar billede 300m Mester
06. marts 2009 - 09:35 #4
Lukker....har selv løst problemet!
Tak for interessen.
Avatar billede vejmand Juniormester
06. marts 2009 - 10:23 #5
Må vi høre løsningen?
Avatar billede 300m Mester
06. marts 2009 - 10:49 #6
Jamen det må du da vejmand !

Jeg måtte ind og fjerne outlook-adressekartotek og derefter tilføje det igen. Derefter ind i egenskaber for kontaktpersoner, og nu kunne jeg pludselig godt markere "vis denne mappe som adressekartotek til e-mail", hvilket jeg ikke kun før. Og det drev mig til vanvid :0)
Jeg var ikke opmærksom på at jeg burde fjerne outlook-adressekartoteket når jeg skiftede pst filen ud, men man skal jo lære hele tiden !
God weekend
Lone
Avatar billede steenaa54 Juniormester
01. august 2010 - 11:30 #7
du er min redningsdame, stor tak til dig 5-7 timer kamp i går, og nu efter en lille time er alt ok, da jeg fik link til dette svar fra vejmand
Avatar billede 300m Mester
02. august 2010 - 15:52 #8
Det var da så lidt steenaa54. Jeg er kun glad for at der også er andre der kan få glæde af det jeg selv finder ud af. Har personligt fået rigtig meget hjælp til div. "pc drillerier" fra andre, meget dygtigere personer herinde. Og sjovt nok, jo mere man roder med det jo bedre bliver man......men jeg har godt nok lang vej endnu ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2010 - 16:09 #9
Er det muligt at uddybe denne forklaring lidt. Måske er jeg bare ikke den skarpeste, hvad ved jeg, men jeg kan ikke få noget af det frem du beskriver. Det er ellers det samme problem jeg har!