Avatar billede lsskaarup Nybegynder
05. marts 2009 - 09:18 Der er 1 løsning

Deling af kalender

Ja, endnu et Outlook spørgsmål, denne gang dog om deling af kalender.

Den normale måde at dele en kalender, er at give en person korrektur-rettigheder.

Det har dog effekt, at personen også kan åbne emnerne, og det er vi ikke interesseret i.

Der er så 2 andre indstillinger "Ledig/optaget tid" og "Ledig/optaget tid, emne, placering".

Jeg regnede så med, at disse kunne styre, så personen bl.a. kan se man er optaget og med hvad.

Men hvis man slår disse indstillinger til, så forsvinder indholdet i kalenderen. Personen kan godt åbne den, men kan ikke se noget i den.

Hvad kan det skyldes, og er der nogen som har en beskrivelse af, hvad de 2 omtalte indstillinger reelt skulle gøre?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. januar 2010 - 15:16 #1
Åbenbart ingen som har en løsning hertil