Avatar billede renhofdk Nybegynder
05. marts 2009 - 08:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan man bruge SDHC i en der ikke kan ?

Hejsa.

Måske et dumt spørgsmål, men det gik med min N95 da jeg havde den.

Jeg har et ældre digicam "Pentax Optio S55" som skal have et nyt SD kort. Desværre står der ikke i manualen om den kan ta` SDHC, kun SD, så nu er spørgmålet: Kan man stadig sætte et SDHC kort i det, og regne med at det vil virke i en eller anden form for hastighed, eller vil kameraet råbe og skrige, og slet ikke lege ?

P.s Jeg spørger da jeg havde med Nokia N95 smed jeg et SDHC microkort i den, og det virkede perfekt, selvom der ikke stod noget om i manualen at den kunne tage SDHC.
Avatar billede Jensen DK Novice
05. marts 2009 - 11:02 #1
Jeg prøvede sådan et kort i mit digital kamera, den er til sd så det virkede ikke, du må prøve dig frem, man kan ikke vide på forhånd om det vil virke.
Avatar billede renhofdk Nybegynder
03. oktober 2010 - 11:38 #2
Tak