Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. marts 2009 - 16:56 Der er 1 løsning

Uddelegeret opgave opdateres ikke

Undre mig over en ting i den nye Outlook/Exchange 2007, som jeg mener fungerede i det ændre version af Outlook/Exchange.

Situationen er således:
* Jeg uddelegere en opgave til en person.
* Denne opgave skal gentages f.eks. 1 gang om uge.
* Modtager acceptere opgaven, og den kommer i vedkommendes oversigt.
* Samtidig får jeg en mail, om at opgaven er accepteret.

Det mystiske:
* Når den ugentlige opgave bliver fuldført, bliver opgaven i min oversigt ikke automatisk opdateret.
* Jeg får dog godt nok en mail, om at opgaven er fuldført

Det kan da ikke passe, at man selv skal opdatere opgaven som fuldført, når nu den udførende part har gjort dette?

Det sjove er nemlig, at hvis jeg ikke har en gentagelse på opgaven, bliver den automatisk opdateret i min oversigt.

Er der en eller anden indstilling i Outlook eller i Exchangen, som der lige skal pilles lidt ved, eller er det bare Microsofts ny tåbelige måde at håndtere uddelegerede gentagende opgaver på?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. januar 2010 - 15:17 #1
Fandt ingen løsning på dette