Avatar billede lsskaarup Nybegynder
04. marts 2009 - 16:56 Der er 1 løsning

Uddelegeret opgave opdateres ikke

Undre mig over en ting i den nye Outlook/Exchange 2007, som jeg mener fungerede i det ændre version af Outlook/Exchange.

Situationen er således:
* Jeg uddelegere en opgave til en person.
* Denne opgave skal gentages f.eks. 1 gang om uge.
* Modtager acceptere opgaven, og den kommer i vedkommendes oversigt.
* Samtidig får jeg en mail, om at opgaven er accepteret.

Det mystiske:
* Når den ugentlige opgave bliver fuldført, bliver opgaven i min oversigt ikke automatisk opdateret.
* Jeg får dog godt nok en mail, om at opgaven er fuldført

Det kan da ikke passe, at man selv skal opdatere opgaven som fuldført, når nu den udførende part har gjort dette?

Det sjove er nemlig, at hvis jeg ikke har en gentagelse på opgaven, bliver den automatisk opdateret i min oversigt.

Er der en eller anden indstilling i Outlook eller i Exchangen, som der lige skal pilles lidt ved, eller er det bare Microsofts ny tåbelige måde at håndtere uddelegerede gentagende opgaver på?
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
19. januar 2010 - 15:17 #1
Fandt ingen løsning på dette
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester



IT-JOB