Avatar billede sweetymor Nybegynder
02. marts 2009 - 23:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

BootMGR is missing. Windows Vista home premerium x86...

Sønnen sad og spillede og pluselig er der bluescheen.. Jeg genstartde min computer og fik kun BootMGR is missing press ctrl. alt. del. to restart.
tog min gendannelse cd og forsøgte med den uden held. brændte en ny windows vista samme version som den der var på computeren, uden held. søgte på nettet og fandt frem til nogle anvisninger til at lave en boot cd. sjovt nok virkede den heller ikke..
det skal lige siges at disse cd´er jeg har lavet virker på andre computer, bare ikke min. tog min svigermors recovery den bootede lidt men da det var til hp og min er en acer virkede det jo selvfølgelig ikke. men skulle bare teste om harddisken virkede.
xp fungere ikke da min comp er så ny at driver er en by i rusland til xp. MEENNNN Windows 7 Beta funger på min harddisk. der er bare det at i forbindelse med min uddannelse skal jeg bruge nogle programmer der ikke fungere til win. 7. så jeg skal have vista tilbage. hvad kan jeg gøre. har enda været ved den lokale it supporter for hjælp. han mener dog at det er driveren til min harddisk der mangler og er derfor det ikke køre så den skal jeg installere før jeg kan installere min vista igen. jeg ved der er tale om en seriel S-ata harddisk. Hvor finder jeg denne driver og er det virkelig det der er problemet. det skal lige siges at min harddisk er helt formateret undtaget drev X: som er oem drevet til min vista så min recorvery skulle virke når/hvis jeg får den manglende driver der til. håber der er nogle der kan hjælpe mig..
min computer er en Acer Aspire 6935 og nogle kalder den også 6935G
Avatar billede sweetymor Nybegynder
05. marts 2009 - 11:02 #1
Jeg har selv fundet ud af hvor den jeg skulle få det ordnet...
Avatar billede shaia Nybegynder
05. februar 2010 - 23:00 #2
jeg har samme problem i øjeblikke,hvordan fixede du det?