Avatar billede Draka Nybegynder
02. marts 2009 - 18:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tillad et program

Jeg har lige fåe vista og har være i gang med at installer et par program. men når jeg start computer op siger den at et program er blevet blokket pga den vil opratte forbindelse til nette, nu ved jeg godt det kunne være en vira eller spyware men det er et af de program jeg bruger meget, og som skal kører på den måde. hvordan får jeg den til at tillad dette program? har kunne læse ud fra denne atikel
http://www.eksperten.dk/spm/863941
at man kan slå det helt fra men det ønsker jeg ikke. Kun at den vil lad de program jeg ønsker vil kører uden om
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. marts 2009 - 20:24 #1
Hej..

hvilken firewall og antivirus programmer bruger du ?
Avatar billede sweetymor Nybegynder
02. marts 2009 - 22:09 #2
der skulle være en lille rubrik som du kan sætte fluevinge i for at tillade programmet. det kan stå som husk denne eller noget i den retning.
Avatar billede Draka Nybegynder
02. marts 2009 - 22:54 #3
tja.. jeg bruger Windows vista firewall og Avira virus scanner. men det er jo vel vista som ikke vil lad det kører med mindre jeg gå ind i Brugerkonti og Familiesikkerhed og deaktiver den men så lader den jo alt gå igennem? og det skulle jo kun være de program jeg ønske. og nej der hvor jeg kan tillad program når den pop-up har igen steder hvor man kan sidde fluevinge i.
Avatar billede Draka Nybegynder
02. marts 2009 - 22:56 #4
kan se at program hedder windows Defender hvis det hjælper
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
02. marts 2009 - 23:08 #5
slå det fra... og brug Comodo Firewall / AVG antivirus /Malwarebytes' Anti-Malware
Avatar billede Draka Nybegynder
02. marts 2009 - 23:35 #6
det er en mulighed, men ville nu helt bare kunne tillad de programmer, også stadig have program til at overvåge de andre ting.
Avatar billede Draka Nybegynder
04. maj 2009 - 22:45 #7
har opgive det nu