Avatar billede mega-hawk Nybegynder
02. marts 2009 - 17:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ikke flytte til skraldespand???

Hej.

Jeg havde xp før og da kunne man vælge at man ikke ville have at den skulle flytte filerne til skraldespanden men slette dem med det samme.
Her i vista har jeg ikke en skraldespands genvej på skrivebordert så er det da stadig muligt at slette filer og få dem helt slettet og ik gemt i en skraldespand og hvis ja hvordan?
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
02. marts 2009 - 17:35 #1
Du skal vel bare holde shift nede imens du trykker delete?

Så spørger den om du vil slette filerne permanent
Avatar billede rebecca Novice
02. marts 2009 - 18:00 #2
Skraldespanden kan du sagtens få ud på dit skrivebord du skal blot højreklikke på skrivebordet, vælge personlige indstillinger, skift skrivebords ikoner sæt flueben ud for skraldespanden og trykke anvend.
Avatar billede rebecca Novice
02. marts 2009 - 18:02 #3
hvis du derefter højreklikker på papirkurven kan du vælge at du vil slette skraldet med det samme :o)
Avatar billede mega-hawk Nybegynder
02. marts 2009 - 18:23 #4
hey ur_med_persille.
Du har ret det var da en løsning, men jeg synes rebecca's løsning mere var det som jeg havde håbet på.
Så rebecca.
Hvis du skriver et svar skal jeg nok acceptere...
Avatar billede rebecca Novice
02. marts 2009 - 20:16 #5
svar:o)
Ps...Vær opmærksom på at du meget nemt kan komme til at slette papirkurven fra skrivebordet, men du får den nemt tilbage ved at følge ovenstående