Avatar billede perlongo Nybegynder
02. marts 2009 - 16:31 Der er 6 kommentarer

Kan ikke installer Vista

Jeg kan pludselig ikke geninstaller Vista Premium 32 eller 64 bit. Når jeg sætter dvden i maskinen starter Vista op  og der sker ikke mere. Har formatet hardisken men det hjælper ikke. Kan godt instaler win xp. suk....
02. marts 2009 - 19:16 #1
Du skal sikre dig at CD/DVD er sat som "First Boot Device"

Ka' DVD'en boot i en anden PC ?

http://www.helgec.dk/vista-install.html
Avatar billede perlongo Nybegynder
02. marts 2009 - 20:20 #2
Ja den er sat som First Boot Device ,og den kan godt boot på en anden pc.Jeg har haft vista på pc en men fik virus så jeg måtte formater hardisken. Nu har så windows xp som virker. Jeg har ikke oplevet noget ligende før.Jeg har abit AN-M2 Motherboard Med AMD64 Athlon X2. Er der nogle der har en løsning, bliver jeg meget glad, da jeg jo ikke kan bruge min Vista
02. marts 2009 - 20:27 #3
... men den 'opdager' ikke at der er en BOOTBAR DVD i drevet ?
Avatar billede perlongo Nybegynder
02. marts 2009 - 21:03 #4
Jo det gør den,den begynder at installer vista, men så stopper den.Jeg har prøvet at lade den køre i 9 timer der blev installeret 34% af start installationen, så afbrød jeg......
Avatar billede sweetymor Nybegynder
02. marts 2009 - 22:04 #5
Hmmm det er nu mærkeligt. jeg har det samme problem. bortset fra det eneste jeg kan køre er windows 7 beta. jeg har ladet mig fortælle at grunden til problemmet er at vista ikke kan finde driveren til harddisken og derved ikke kan installere noget der på.
Avatar billede perlongo Nybegynder
03. marts 2009 - 17:40 #6
Jeg kan heller ikke installer windows 7.Hvad kan der gøres for at vista kan finde driver til HD.