Avatar billede swamboo Seniormester
28. februar 2009 - 17:49 Der er 2 kommentarer

Logon vist 2 gange

Hejsa.

Jeg har lavet 2 konti på min søns vista pc. Men hver konto ("Admin", "Pad") bliver vist 2 gange, så der i alt er 4 kontoer, men det er samme konto de 2 henviser til - hvordan kan man "slette" de to overflødige på logon siden?

Logon-siden:
Pad    Admin    Pad  Admin

Ønskes:
Pad    Admin
Avatar billede ur_med_persille Nybegynder
02. marts 2009 - 17:43 #1
Dit problem skyldes vidst automatisk login. Der er en forklaring på vistas forum - http://www.vistax64.com/tutorials/66966-logon-automatically.html

Du skal vidst, ud fra hvad jeg kan læse fra andre forummer, kigge nærmere på det der står under: "Warning"
Avatar billede swamboo Seniormester
02. november 2010 - 23:36 #2
For oprydningens skyld - send venligst svar inden for 14 dage, så vi kan lukke tråden. Takker for hjælpen!