Avatar billede sbay Nybegynder
26. februar 2009 - 14:34 Der er 3 kommentarer

Webapplikation på PC, når den ikke er på netværk

Hejsa

Jeg sidder og pønser på at lave en Dominobaseret webapplikation. Udfordringen består i at den også skal fungere på bærbare PC'er der ikke altid er koblet på netværket. Data skal så kunne replikeres frem og tilbage, som sædvanligt. Årsagen er at 95% af brugerne altid er på nettet og applikationen passer ind i vores framework, når den er webbaseret.

Dette skulle tilsyneladende være muligt hvis man har en designer installeret, men til 50 brugere bliver det jo lidt dyrt....

Er der alternativer? Det må den nye Eclipse da kunne klare - eller er der helt andre alternativer?
Avatar billede casper_skovgaard Nybegynder
17. marts 2009 - 15:01 #1
Du kan bruge nhttp.exe i Lotus/Notes folderen til at køre en lokal web server. (Jeg ved ikke om den kun følger med designeren)
Avatar billede jogii Nybegynder
15. april 2009 - 13:19 #2
Prøv evt. at kopiere nHTTP.exe over i programbiblioteket.
Start nHTTP op i en commando prompt, vistnok mens Notes kører.

Kan ikke huske hvordan man lukker den ned igen ...
men har set det virke
Avatar billede jogii Nybegynder
15. april 2009 - 13:20 #3
puha ... nyt design af xperten ... overså at Casper havde svaret det samme ... ss