Avatar billede folk2003 Nybegynder
24. februar 2009 - 12:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af printer - Problem

Jeg har tilsluttet min printer HP Officejet7210 til min computer via et usb-stik. Det har ikke tidligere voldt nogen problemer. Men når jeg tænder min printer kommer der en dialogboks op på skrivebordet. "Windows - Ingen dsikette" "Rødt kryds" og denne tekst "Exception Processing Message 0x00013 Parameters 0x758692A0 0x00000004 0x758692A0 0x758692A0". Der er i boksen muligheder for "Annuller", "Forsøg igen" eller "Fortsæt". Når jeg trykker på annuller forsvinder boksen og jeg kan kopiere på helt normal vis. Er der nogen, der kan hjælpe med at fjerne denne "opstartsmeddelse", som er helt irrelevant.
Avatar billede rahbech Nybegynder
24. februar 2009 - 16:40 #1
Hej! Jeg har haft akkurat det samme problem som dig. Hvis du går ind på HP's hjemmeside, finder du et program, som du skal downloade, for at din printer virker. Det er et program som fylder 316 mb, så det tager lidt tid at downloade, men din printer virker bagefter. Du skal bare indtaste dit printernavn og nummer i søgefeltet, så er det program som et af resultaterne (:
Avatar billede folk2003 Nybegynder
25. februar 2009 - 10:29 #2
Desværre. Det er ikke der problemet ligger. Jeg har ingen problemer med at udskrive. Det er den dialogboks, der kommer op, når jeg tænder printeren, der er problemet. For mig at se, må Windows opfatte usb-tilslutningen som en tilslutning, hvortil der skal bruges diskette? Eller noget i den retning.
Avatar billede folk2003 Nybegynder
12. marts 2009 - 11:55 #3
Spørgsmål slettes