Avatar billede schioler1 Nybegynder
23. februar 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer

Hjælp til at blive Connectable Hos Fullrate

Håber i kan hjælpe, for har søgt ligende topics uden det lykkedes mig selv at kunne løse mit problem.

Har en Zyxel  P-2602HW-D1A trådløs router.

Men jeg kan ikke finde ud af få forwardet portene over i Zyxel  P-2602HW-D1A

Den bliver ved med at komme med nat fejl når jeg prøver.
Nettet udover fungerer upåklageligt.  Men er træt af jeg ingen porte kan åbne,

Venlist Schioler
Avatar billede LQmmel Nybegynder
08. marts 2009 - 08:14 #1
Har du selv anskaffet dig den tråløse router, eller er det en som fullrate har leveret?

Hvis fullrate har leveret, kan du få hjælp ved at ringe til dem.
Avatar billede Perrson Nybegynder
10. marts 2009 - 20:19 #2