Avatar billede tyfon Nybegynder
20. februar 2009 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

design logo til jakke

Hej
Jeg ønker et logo der skal trykkes på en jakke.
Så hvis nogen er i stand til at udføre opgaven ville jeg blive meget glad.
Ide: Et stopur,hvor der forneden  ses en rytter på en triathloncykel der kører lidt skråt, med siden, ud af urskiven.
Der skal til højre herfor, på rød baggrund, være skrevet: (time trial.(I 2 ord.) Skiven skal have en diameter på ca. 8 cm.
Forslag evt. pris vil være velkommen
Avatar billede mall Nybegynder
21. februar 2009 - 00:55 #1
Jeg har lige kontaktet en af mine venner fra min klasse. Han har før arbejdet med tryk til t-shirts.
Jeg har sendt ham opgave beskrivelsen, og han ville lige kigge på det, og se hvad han kunne finde ud af.

Han vender tilbage i morgen med svar :)
Avatar billede tyfon Nybegynder
21. februar 2009 - 09:46 #2
Tak for det. Glæder mig til at høre nærmere
Avatar billede mr_hundahl Nybegynder
22. februar 2009 - 15:01 #3
Hey Tyfon

Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, så kigger jeg på det, sammen med min grafiker og vender tilbage med et tilbud ASAP.

Mvh Morten Hundahl // Hund & Co
Avatar billede pernille2680 Nybegynder
23. februar 2009 - 11:20 #5
Hej Tyfon!

Jeg vil også gerne "byde" ind på opgaven. Du kan maile til mig på pernille@manifiq.dk

Pernille
Avatar billede mall Nybegynder
18. marts 2009 - 22:35 #6
Hallo ?
Avatar billede tyfon Nybegynder
26. marts 2009 - 13:42 #7
Undskyld den lange ventetid. Af en eller anden grund er Jeres svar ikke gået ind på min mail, som de plejer. Derfor er jeres svar gået uopdaget hen. Jeg har i mellemtiden snakket med en kollega, som vil påtage sig opgaven. Tak for interessen.
Mvh., Tyfon
Avatar billede tyfon Nybegynder
22. januar 2011 - 12:12 #8
Så det er ok nu