Avatar billede alloedee Nybegynder
17. februar 2009 - 13:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med at start programer i xp. Mangler nødvendige rettigheder

Hello

EFter jeg har geninstalleret winxp, kan jeg ikke starte de fleste programmer, tilmed dem der er i tilbehør mappen, som f.eks paint.

Windows kommer med fejlmeddelsen:

Windows kunne ikke få adgang til den angivne enhed, sti eller fil. Du har muligvis ikke de nødvendige rettigheder til at få adgang til elemenetet.

Underligt!
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2009 - 14:06 #1
Du har sikkert indstalleret XP en ekstra gang, så der nu er 2xwindows.
Avatar billede alloedee Nybegynder
17. februar 2009 - 14:30 #2
Det tvivler jeg på, fordi harddisken var fuldstændig formateret, da windows blev installeret.
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2009 - 14:54 #3
Tryk F8 under opstart, og log på som administrator.
Avatar billede alloedee Nybegynder
17. februar 2009 - 15:07 #4
Det virker ikke, jeg er også allerede logget ind som admin. Jeg har en mistanke til at det måske kan skyldes et theme jeg har installeret i xp som er crashed, og som ikke kan afinstalleres.

Hvordan kan jeg afinstraller det?
Avatar billede peet-49 Novice
17. februar 2009 - 15:19 #5
Brug systemgendannelse til, at køre systemet tilbage.
Avatar billede alloedee Nybegynder
19. februar 2009 - 14:07 #6
tak
Avatar billede peet-49 Novice
19. februar 2009 - 14:30 #7
Selv tak.