Avatar billede kennedk Nybegynder
17. februar 2009 - 11:26 Der er 1 kommentar

Bluetooth serial port service

Hej!

Jeg sidder og vil programmere et interface til min computer, hvor jeg kan styre min HTC touch HD over bluetooth, ved hjælp af "At commands"

Mit problem er så bare, at jeg ikke kan oprette en udgående COMport fra min pc til min HTC.

Hvad jeg gør på pcen:
jeg går under fanen "COM-porte", under bluetooth enheder.
Trykker tilføj
vælger "ugående (Computeren oprette forbindelse)"
Trykker gennemse og venter på at den finder min mobil
dobbeltklikker på min mobil, for at oprette forbindelsen, men der kommer denne fejl "Den valgte enhed har ikke en tjeneste til serielle porte kørende"

Hvordan starter, eller installerer jeg en tjeneste, så jeg kan oprette en forbindelse til en COMport?

Håber virker i kan hjælpe..
jeg har førsøgt på flere computere, og søgt på google i en uge!
Avatar billede clb92 Nybegynder
04. april 2009 - 21:12 #1
Jeg ved desværre ikke hvad der er galt, men jeg har også nogle problemer med at få min Touch HD til at kommunikere med min pc via bluetooth.

Hvis du vil styre din HD (eller en anden Windows Mobile enhed) fra computeren kan man gøre det med "MyMobiler"  (http://www.mymobiler.com/)  via trådløst internet.

Eller er det fordi du gerne selv vil prøve at programmere det?