Avatar billede mjall0w Nybegynder
16. februar 2009 - 21:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hente source fra frame i webbrowser control

Hej.

Har en webbrowser control der henter en side der består af nogle forskellige frames. Main, menu, bund, top, osv..
Hvordan er det muligt at få HTML sourcen af de forskellige frames?

Det skal vel og mærke være InnerHTML og ikke OuterHTML'en..

Håber i kan hjælpe :)
Avatar billede mjall0w Nybegynder
18. februar 2009 - 08:45 #1
Når jeg henter sourcen ved webBrowser1.DocumentText, får jeg selvfølgelig kun hovedframens html, med hvilke frames den indeholder.
Mangler en måde at fokusere på framen, så jeg både kan hente HTML'en fra en bestemt frame, og sætte nogle attributes i den frame ved:
webBrowser1.Document.GetElementById("name").InnerText = "Hans";

Har googlet all over, og kan ikke finde nogen løsning til hvordan jeg skal få sourcen til framen og hvordan jeg kan fokusere på den så jeg kan sætte felters værdi.

Ingen idéer til en løsning?
Avatar billede mjall0w Nybegynder
19. februar 2009 - 14:26 #2
Jeg lukker..
Prøver at omformulere spørgsmålet i et nyt, da jeg tror jeg evt. har formuleret det lidt skævt