Avatar billede tning.dk Nybegynder
03. juli 2001 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
4 løsninger

SystemTuning

Hej eksperten
Vi har lige startet et firma, men siden er ikke helt færdig endnu, derfor ligger den stadigvæk på friserverplads.dk siden er www.friserverplads.dk/systemtuning. Kom med ideer og ris/ros

på forhånd tak

www.tuning.dk
Avatar billede prodic Mester
03. juli 2001 - 17:05 #1
det er et meget sparsommeligt design præget meget af tekst. Lidt kedeligt, ikke særligt fængende.

Plus nogle stavefejl som I nok lige skal have kigget en anelse på.

Der mangler helt klart noget grafik, med mindre I kan holde tekststilen hele vejen igennem hvilket I ikke gør lige nu.

7@13
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. juli 2001 - 17:42 #2
tning.dk >> er meonweb nedlagt som sig hør og bør? eller er der en anden forklaring?

mvh JakobA

din sorte baggrund klapper sammen om den tynde lyse tekst så jeg ikke kan læse hvad der står på siden.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
03. juli 2001 - 17:49 #3
jeg vil give jacoba ret > det er for anstrengende for øjnene at læse men sort/hvid.
Avatar billede tning.dk Nybegynder
03. juli 2001 - 20:04 #4
MeonWeb er ikke nedlagt, men flyttet til tyskland hvor vi sælger nu. Synes i virkelig man ikke kan læse teksten, hvad tekst vil i foreslå
Avatar billede jakoba Nybegynder
03. juli 2001 - 20:55 #5
bold font, større font. mørk tekst på lys baggrund

tre muligheder for at hjælpe på det.
Avatar billede elisabeth Nybegynder
04. juli 2001 - 09:02 #6
Den er helt ok til formålet. Det er ikke et vanvittigt ophidsende og nyskabende design men jeg synes godt I kan være den bekendt. Jeg synes desuden at I har alt for meget tekst på forsiden.
mvh Elisabeth
Avatar billede elisabeth Nybegynder
04. juli 2001 - 09:04 #7
Som almindelig bruger bliver jeg altid irriteret når jeg først kommer til en side med \"se vores fine logo og tryk på det\" det er ikke sæeligt brugervenligt.
Avatar billede jakoba Nybegynder
04. juli 2001 - 09:12 #8
Avatar billede 7th Praktikant
05. juli 2001 - 02:00 #9
Som der allerede er blevet sagt så brænder den hvide tekst ens nethinder. Ikke just rart.
Iøvrigt synes jeg ikke pladsen bliver brugt fuldt ud. Der er alt for meget spildplads. Især under den meget sparsomme menu...
Enten skal du lave hele designområdet mindre, eller også skal skal du udnytte pladsen fuldt ud, så siden ikke kommer til at virke så tom.
Hvorfor skiftes der imellem center og venstre justering ? Brug enten det ene eller det anden.