Avatar billede scorp-d Nybegynder
13. februar 2009 - 16:50 Der er 1 løsning

Tray Icon på Today screen, Windows Mobile 6

Hej.

Jeg har lavet et program som skal køre i baggrunden på min Windows Mobile 6 mobil med Compact Framework 3.5.

Men programmet mangler den egenskab at kunne have dets ikon på " today screen" når det køre, og åbne det ved at klikke på det.

Har gået en masse af MS sampels igennem, men syndes de fleste er henvendt til WinCE og CPP, og har ikke rigtig kunne finde noget konkret om hvordan man invoker shell_notifyicon som det vist er meningen jeg skal bruge.

SÅ ville høre om der er nogle der kunne komme med noget hjælp?

På forhånd tak
Scorp-D
Avatar billede scorp-d Nybegynder
29. maj 2009 - 15:52 #1
Jeg satte bare Form'en til at 'minimizeBox  = true', tilføjede en Icon file til projektet og satte den som projektets icon(project -> properties -> Application -> Icon and Manifest -> Icon).