Avatar billede Syska Mester
10. februar 2009 - 20:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mail subject skal laves om.

Hej,

Jeg modtager pt mails for nogen grupper for at kunne hjælpe med at svare på spørgsmål ...

Men nu da Titelen på spm er pakket ind i body skal jeg åbne samtlige mails for at finde ud af om det er noget jeg har viden omkring inden for de enkelte området.

Da dette er et gratis sted at komme, dog kan man betale for at få lidt ekstra fordele.

Jeg har ikke i sinde at læse min mails igennem hvis jeg skal åbne dem, så håber klart at det er en ting i har overset i det nye layout, som efter min mening er immer geil og bedre end det gamle som også  var ved at være mange år gammelt.

Så ... thumbs up for det nye ... men fy fy fy at ændre i med mail subject.

Håber i vil lave det om :-)

mvh
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
10. februar 2009 - 21:15 #1
A'hva'?
Avatar billede Syska Mester
11. februar 2009 - 01:06 #2
Jeg får:
"Der er oprettet et nyt spørgsmål i Programmering / C# til 200 point" som subject ... og det kan man jo ik' få meget mening ud af ... uden at man åbner posten.

jamen okay da ... og så med en 20 kategorier kan jeg da bruge hele dagen på at åbne ting jeg alligevel ikke kan svare på .... :-(

Jeg kan så heldigvis se at når der kommer svar i en kategori får jeg:
"Der er kommet en kommentar til Mail subject skal laves om."

Hvilket er helt i top :-)

Stadig i tvivl om hvad jeg mener ?
Avatar billede Syska Mester
11. marts 2010 - 08:34 #3
.