Avatar billede Rallkoef Nybegynder
07. februar 2009 - 14:26 Der er 3 kommentarer

Database Error

Hej

Jeg får nogen gange sådan en:

An Error Was Encountered
Unable to connect to your database server using the provided settings.

Hvad er det? Hvad kan jeg gøre ved det?

MVH Rasmus
07. februar 2009 - 14:27 #1
Hvilken database?
Avatar billede Rallkoef Nybegynder
07. februar 2009 - 14:28 #2
F.eks. på hjemmesiden Wwww.videocopilot.net
Avatar billede aaberg Nybegynder
07. februar 2009 - 19:00 #3
Du må forklare lidt bedre. Hvornår får du fejlen? Er du ved at udvikle noget software der bruger databasen? Eller er det en fejl du får i din browser når du besøger siden?

Det er lidt svært at gætte sig til, hvad dit problem er, ud fra de oplysninger du har givet.