Avatar billede trolll Nybegynder
06. februar 2009 - 08:31 Der er 1 løsning

SPAMfighter springer over

Jeg kører en betalt version af SPAMfighter, og det fungere OK, men kun hvis jeg kontrollere mails hver dag. Hvis jeg hen over en weekenden ikke få kontrolleret mails - så virker det som om at SPAMfighteren springer over en stor del af SPAMen.

Er der noget der har haft lignende problem? Jeg har ikke kunne se noget i instillingerne (har ikke haft timeout - og er nyeste version).
Avatar billede dm6 Nybegynder
06. februar 2009 - 22:55 #1
Hej Troll

Benytter du Outlook Express ?
Det er muligt at SPAMfighter ikke når at starte rigtig op i Outlook Express før dine mails begynder at bliver hentet.
Det kan sagtens løses.
Jeg syntes du skal ringe ind til vores tekniske support på tlf. 70 22 15 51 på mandag og få en snak med en supporter eller du kan skrive derind her http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Support_Default.asp
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester