Avatar billede trolll Nybegynder
06. februar 2009 - 08:31 Der er 1 løsning

SPAMfighter springer over

Jeg kører en betalt version af SPAMfighter, og det fungere OK, men kun hvis jeg kontrollere mails hver dag. Hvis jeg hen over en weekenden ikke få kontrolleret mails - så virker det som om at SPAMfighteren springer over en stor del af SPAMen.

Er der noget der har haft lignende problem? Jeg har ikke kunne se noget i instillingerne (har ikke haft timeout - og er nyeste version).
Avatar billede dm6 Nybegynder
06. februar 2009 - 22:55 #1
Hej Troll

Benytter du Outlook Express ?
Det er muligt at SPAMfighter ikke når at starte rigtig op i Outlook Express før dine mails begynder at bliver hentet.
Det kan sagtens løses.
Jeg syntes du skal ringe ind til vores tekniske support på tlf. 70 22 15 51 på mandag og få en snak med en supporter eller du kan skrive derind her http://www.spamfighter.com/Lang_DA/Support_Default.asp