Avatar billede majbom Novice
04. februar 2009 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Registrering af .de-domæne

hej experter

jeg skal have registreret et .de-domæne og har fundet buydomains.dk, som umiddelbart lader til at være fin nok. men det koster 150,- om året (jeg ved godt at det er ikke er særlig dyrt, men man kan jo lige så godt spare lidt, hvis det er muligt :)).

hvis jeg f.eks. kigger på one.com, skal de kun have 56,25 for at registrere domænet, men det er jo hvis man samtidig opretter et webhotel.

mit spørgsmål er, om jeg ikke kan registrere det et sted hvor jeg kun skal betale den årlige afgift?

hvis jeg kan, hvordan styrer jeg så hvor domønet skal pege hen?

på forhånd tak
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. februar 2009 - 12:07 #1
Når de sælger domæner med et webhotel så sælger de det ofte uden fortjeneste eller med en meget beskeden fortjeneste.

Så tror du skal finde en tysk leverandør for at finde det billigere end buydomains, så umiddelbart ville jeg tage dem.

Du kan via DNS interface styre hvor domænet skal pege hen.
Avatar billede majbom Novice
04. februar 2009 - 12:26 #2
okay, så bliver det sq bare buydomains.dk - tak for hjælpen, smid et svar :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
04. februar 2009 - 12:31 #3
svar