Avatar billede nasty18 Nybegynder
29. januar 2009 - 14:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler en dll fil

Efter at have nedkæmpet en virus eller noget i den retning står jeg nu og mangler en dll fil. Det drejer sig om crgssrxx.dll, problemet er at jeg ikke kan finde den nogen steder har søg på masser af site med dll.filer med uden held. Kan denne gå under et andet navn eller hva ?? Filen har indvirkning på mit netværk så der er intet internet.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. januar 2009 - 14:54 #1
Er du helt sikker på navnet crgssrxx.dll?
Google viser ingen resultater, det er ret usædvanligt....
Avatar billede nasty18 Nybegynder
29. januar 2009 - 15:08 #2
Det er navnet, også derfor jeg ikke lige fatter hvad der sker...
Avatar billede nasty18 Nybegynder
29. januar 2009 - 15:12 #3
Har også prøvet at søge på dele af navnet f.eks "cgrs" men stadig uden resultat
29. januar 2009 - 15:30 #4
... for en go' ordens skyld; stik os/mig en HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe
Avatar billede nasty18 Nybegynder
29. januar 2009 - 15:48 #5
Giver det en skud så snart jeg er ved min egen comp igen.
Avatar billede nasty18 Nybegynder
01. juli 2010 - 01:24 #6
Lukket
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. juli 2010 - 11:51 #7
Kom du først til din egen pc nu?