Avatar billede strandfelt Nybegynder
27. januar 2009 - 15:39 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

Host til store downloads?

Hej eksperter.

Jeg ejer www.procyclingmanager.dk, og vi har en del downloads (tilføjelser og sådan) til spillet. Disse ligger alle på vores downloadserver, som er www.pcmscandinavia.com. Der er filer på mellem få KB til ca. 1 GB.

Vi har før brugt Servage.net som host, men vi er ikke tilfredse. For det første bliver store filer beskadiget under download, og for det andet har vi en masse trafik, som i hvert fald ikke genereres af vores brugere.

Så derfor - kender nogle af jer en god host med meget plads, gerne lavet til sådanne formål som mit?
Avatar billede lablo Nybegynder
27. januar 2009 - 22:11 #1
Jeg ville have forslået servage :-)
Tidligere har jeg været en ivrig World of warcraft spiller. Vi skulle også have mulighed for at dele de patches der måtte være. Servage kan ikke gøre noget.

men det kan en download manager.
http://portableapps.com/apps/internet/winwget_portable

Eller bruger du firefox 3
http://www.downthemall.net/

Det er mit bedste bud, ellers skal man kigge efter sites i det store udland
http://www.surftown.eu/default.aspx

men det er op til dig :-)
Avatar billede lablo Nybegynder
27. januar 2009 - 22:12 #2
Husk at du kan låse dit dir med et brugernavn og password, hvor i filerne ligger med .htaccess så skulle du undgå trafik problemet.
Avatar billede perlonborg Nybegynder
12. februar 2009 - 04:11 #3
Gigahost tilbyder så godt som ubegrænset plads.
Pladsen til hver bruger, stiger hele tiden, og er i skrivende stund 5550mb.

Gør dig selv den tjeneste, at tjekke "Gigahost.dk"

mvh
Per Lønborg
Avatar billede strandfelt Nybegynder
27. marts 2010 - 17:56 #4
Blev aldrig overbevist om, at der fandtes en bedre host. Desuden er min side nu lukket.