Avatar billede nissan300 Nybegynder
26. januar 2009 - 15:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til logo!

Hej Experter

Jeg har hjemmesiden Sexhunting.dk og til denne side mangler jeg nu et logo :-( da jeg ikke selv kan finde ud af dette ville jeg høre om i måske kunne hjælpe lidt?

Logoet skal helst indeholde de farver der er på siden!
Logoet må gerne være lidt (frækt) hvis i forstår :-)

På forhånd tak
Avatar billede hoeks Nybegynder
26. januar 2009 - 22:15 #1
Hvis der er tale om betalt arbejde, så kan du kontakte mig på rasmus[at]hoeks.dk

mvh Rasmus Hoeks
www.hoeks.dk
Avatar billede np3designdk Nybegynder
28. januar 2009 - 14:52 #2
Hejsa..

Du er også velkommen til at kontakte nils@np3design.dk, og som Rasmus også skriver det, skal det være betalt arbejde her.

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
Avatar billede Mitt Nybegynder
08. februar 2009 - 22:52 #3
Er interesseret i logoudarbejdelse eller logo forslag hvis det kan gøres til en "rimelig" pris...? Så altså betalingsarbejde, men har ikke lyst til at poste mere end 500 i for nogle gode forslag... Interessant kontakt mig på repsakjoon@hotmail.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. februar 2009 - 14:58 #4
Jeg er freelance leverandør til mindre virksomheder samt private, til fair priser.

Produkter og services: CMS- og hjemmesideløsninger, IT support, grafisk design, foto og billedbehandling.

Se mere på: www.ComputerLab.dk

Du kan se referencer på min hjemmeside, samt kontakte mig via kontaktformularen på denne.

Mvh
Brian Jørgensen

ComputerLab
Data & Design
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
24. februar 2009 - 17:19 #5
Hey nissan300!

Hvordan ser det ud med logoet? Hvis det stadig ikke er blevet lavet, vil jeg gerne tilbyde min hjælp. Jeg arbejder mest i vektorer, så logoer ligger til min verden. Derudover er mit prisniveau ikke højt, da jeg er grafiker under uddannelse. Kontakt mig gerne på mail@letitbeknown.dk

Ser frem til, at høre fra dig!

Kristian Bendsen
Letitbeknown.dk
Avatar billede nissan300 Nybegynder
28. juli 2009 - 15:04 #6
Lukket