Avatar billede libverda Nybegynder
25. januar 2009 - 22:37 Der er 1 kommentar

min bærbar Pavillion dv7 konflikter med HP LaserJet 1320

Jeg har downloaded og udpakket driveren men der er ingen komunikation med printeren - usb-kabel og strøm til.
Avatar billede lablo Nybegynder
26. januar 2009 - 10:11 #1
hvad styresystem kører du med ?
har du tilføjet printeren under printere ?
Kan du høre den tone der kommer når man plugger et usb kabel i ?
prøvet en anden usb port ?

prøv evt og tryk start -> kør -> hdwwiz.cpl så kigger maskinen efter ny hardware.

Ellers se om din enhedshåndtering har problemer med printeren.
http://www.microsoft.com/windowsxp/using/setup/learnmore/devicemgr.mspx

sidst ville jeg forsøge mig med, at installere printerdriveren igen. For kender jeg HP ret så ligger der tonsvis af software med til selve printeren. Den fil man skal bruge fylder i sig selv kun nogle få hundrede kb.

det er mine bud, håber det kan hjælpe