Avatar billede dennism Nybegynder
24. januar 2009 - 19:55 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Køb af Netbook: LG X110

Inspireret af en artikel i dagens udgave af Ekstra Bladet, har jeg kig på denne netbook:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=471542

1) Hvad siger I til denne LG X110? Findes der nogle bedre i ca. samme prisklasse?

2) På EDBPriser linkes der bl.a. til ComputerSalg:
http://notebooksalg.computersalg.dk/produkt.html?varenummer=769360
På deres side står der i toppen, at den max. kan have 1GB mens der under produktdata står 2GB. Hvad passer? :)

3) Jeg har selv et 3 mobilabonnement. Hvordan kan jeg bruge det til denne netbook, som åbenbart har indbygget 3G? Skal man have et ekstra simkort som man kan sætte i den, så den kan gå på nettet med den?
Avatar billede dennism Nybegynder
25. januar 2009 - 11:02 #1
Ingen der kan hjælpe her? :(
Avatar billede jvnega Nybegynder
26. januar 2009 - 10:15 #2
Efter min mening er LG'en absolut en af de bedste netbooks, specielt set ud fra det indbyggede 3G modem.
- Så vidt jeg kan læse mig frem til kan den tage imod 2gb RAM (i ét modul). Det ville også være underligt andet, da 1gb ikke er meget.

Maskinens 3G modem kommunikerer via et simkort, på samme måde som det USB-modem du har nu. For at bruge dit abonnement i maskinen, skal du altså bruge dit simkort, jeg tror ikke 3 vil give dig ekstra simkort, du skal nok nærmere have et ekstra abonnement, eller droppe din USb-dongle.
Avatar billede dennism Nybegynder
26. januar 2009 - 10:54 #3
Jeg har ikke et USB-modem, men bare et alm. mobilabonnement med 3G. Ved brug af bluetooth kan jeg bruge min mobil som model og komme på nettet på min laptop. Derfor skal jeg bruge en netbook med bluetooth.

Det har LG X110 desværre ikke, hvorfor jeg nu har kig på den nye MSI Wind U120. Nogen der kender til den?
Avatar billede dennism Nybegynder
07. marts 2009 - 12:39 #4
Vil du smide et svar?
Avatar billede NielsGJohansen Nybegynder
11. marts 2009 - 15:21 #5
Hej Dennis

Du har jo sikkert fået løstr dit problem. Men hvis ikke: jeg har x110'eren og et alm 3 mobilabo.
Jeg har bare bedt 3 om et ekstra simkort - det kostede ikke ret meget og så skal det bare sættes i maskinen. Jeg mener ikke at jeg giver noget om måneden for at have simkortet, ihvertfald ikke ret meget.

Mvh.

Niels
Avatar billede dennism Nybegynder
09. juni 2009 - 10:55 #6
.lukker