Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 19:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stødt på et underlig problem med Firefox

Jeg er lige kommet i besidelse af et fedt gratis CMS, takket være Experten :)

Men nu hvor jeg bruger den er jeg stødt på et problem, når jeg via java kode i min menu kalder en side: (eksempel)

Menu1=new Array(""+BaseHref+""+BaseHref+"","SiteResources/Data/Templates/Template1.asp?DocID=192","menu-historie.jpg",0,35,78,"","","","","","",-1,-1,-1,"","Karnevallets historie");

Så virker det fint nok, lige indtil det er en sub menu, så går det galt for firefox, hvorimod IE kører uden problemer.

I kan se det her www.karnevalihaderslev.dk, selve hovedmenuerne virker fint, men alle sub menu (når menuen folder sig ud), de giver den her fejl:

The page cannot be found
The page you are looking for might have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.
osv osv.

Men jeg ved at linkene er rigtige, da det jo virker i IE, så hvad er det lige der går galt i FireFox? Eller er det selve java menuen der er fejl i?

Eksempel på menu med sub menu:
Menu6=new Array(""+BaseHref+""+BaseHref+"","","menu-danserne.jpg",2,35,82,"","","","","","",-1,-1,-1,"","");
    Menu6_1=new Array("Al samba ","SiteResources/Data/Templates/Template1.asp?DocID=207","",0,17,170,"F3F3F3","FFFFFF","black","636363","e19d10","",-1,-1,-1,"","Karneval i Haderslev");
    Menu6_2=new Array("Lav Balado","SiteResources/Data/Templates/Template1.asp?DocID=208","",0,17,170,"F3F3F3","FFFFFF","black","636363","e19d10","",-1,-1,-1,"","Karneval i Haderslev");
Avatar billede jokkejensen Novice
22. januar 2009 - 19:07 #1
prøv /SiteResources
Avatar billede zips Juniormester
22. januar 2009 - 19:37 #2
Måske en opdatering af menuen ville hjælpe dette er den url som er i menu scriptet http://www.burmees.nl/menu/
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 19:56 #4
Holda op, var det det eneste der var galt, at der bare skulle en skide / foram :D

Nå men tak for det hurtige hjælp, så kan jeg sove godt i nat :D

erikjacobsen: hvor linker jeg det hende, kan ikke lige se hvorfra det er jeg har den fejl.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. januar 2009 - 20:05 #5
Du viser det med dobbelt BaseHref i spørgsmålet, men det er selvfølgelig ikke problemet her.
Avatar billede dudesicko Novice
22. januar 2009 - 20:32 #6
jokkejensen: smider du ikke lige et svar, var jo dig der løste mit problem lol, godt nok enkelt løsning men der virkede :D
Avatar billede dudesicko Novice
25. januar 2009 - 22:31 #7
Lukker selv så.