Avatar billede leocarsten Nybegynder
20. januar 2009 - 14:29 Der er 4 kommentarer

Hvorfor viser den ikke mit RSS feed

http://www.rabatoversigt.dk/rss.php
Når jeg ser det her RSS feed i Google Læser, bliver det vist fint.

Hvis jeg åbner det i Firefox bliver det ikke vist? Hvorfor?
Avatar billede jakobdo Ekspert
20. januar 2009 - 14:39 #1
Min firefox viser den fint fint: http://www.rabatoversigt.dk/rss.php

Rabatoversigt

De bedste links og spare tips på nettet.

Falck Alarm - Undgå ubudne gæster med en Falck Alarm
20. januar 2009 13:14
Hvem passer på huset når du ikke er hjemme? Med en Falck Alarm nedsætter du risikoen indbrud. Desuden kan du få sensorer, som sikrer mod brand, vandskader, kulilteforgiftning og gasudslip. Bestil nu og spar op til 995 kr. og få 5 ekstra sensorer installeret for 0 kr.
3 Business - Få de optimale mobiltelefoner og det bedste mobile bredbånd til virksomheden
20. januar 2009 11:44
HTC Touch HD - Super fed smartphone for kun 2.799,-
Få mobilt bredbånd til virksomheden med Eazy Internet. Opret frihed til hele virksomheden med en mobil router med op til 7,2 Mbit/s
20 Mbit bredbånd med telefoni til kun 299,-/md.
20. januar 2009 01:05
Perspektiv Bredband er en ung og dynamisk bredbåndsudbyder i Øresundsregionen der på kort tid er vokset hurtigt og kan i dag levere bredbånd i hele Øresundsregionen. Vi leverer bredbånd med høje hastigheder til Internet adgang, telefoni og andre bredbåndstjenester til privatpersoner, institutioner, foreninger, virksomheder samt et stort antal boligforeninger og private ejendomskomplekser i hele regionen.
Avatar billede big_ossi Nybegynder
20. januar 2009 - 15:18 #2
Hej
Jeg har prøvet med opera browser og den siger der er en fejl
her har kan du se hvad den siger:

Fejl!
XML-fortolkning mislykkedes

XML-fortolkning mislykkedes: syntaksfejl (Linje: 339, Tegn: 238)

Fortolk i stedet dokument som HTML
Fejl:invalid entity reference
Specifikation:http://www.w3.org/TR/REC-xml/#NT-EntityRef
336: <title>Rikki Tikki Shop</title>
337: <link>http://rabatoversigt.dk/rabat/move.php?id=13</link>
338: <description>
339: Vores sortiment er inspireret af vores største leverandør Rikki Tikki Company, heraf er også vort navn opstået. Vi har tillige mange andre gode leverandører vi præsenterer varer fra. Disse tæller bl.a. Fatboy, Tivoli Audio, Tangent Audio & Rosendahl. Har du kommentarer eller spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte os.
340:
341: Prisgaranti: Ser du en af vores varer billigere et andet sted. Kontakt os endelig &#8211; vi vil være kundernes foretrukne leverandør..</description>
342: <pubDate>Sun, 18 Jan 2009 14:49:37 +0100</pubDate>

Den har så laver & tegnet fed så tror der er der den er gal
Avatar billede coderdk Praktikant
21. januar 2009 - 17:47 #3
evt htmlspecialchars ? :)
Avatar billede jakobdo Ekspert
21. januar 2009 - 19:46 #4