Avatar billede gittemp Nybegynder
17. januar 2009 - 17:57 Der er 4 kommentarer

Hyperlinks i alfabetisk rækkefølge

Hej.

Jeg bruger meget den værktøjslinje der hedder hyperlinks, og har der lagt links til mine mest brugte side. Men nu er IE begyndt at ordne dem alfabetisk. Hvordan får jeg den til at holde op med det?

Jeg har lige opgraderet fra IE6 til IE7 men problemet var opstået inden da. Jeg er ikke den eneste der bruger denne maskine, men alle sværger på at de ihvertfald ikke har ændret på nogle indstillinger, men jeg ikke helt sikker på at de alligevel ikke har fået lavet noget kludder.

Hilsen Gitte.
Avatar billede lx2ba Novice
17. januar 2009 - 18:27 #1
Har du prøvet "drag and drop" til at anbringe dem i DIN rækkefølge? Jeg foretræker personligt at arbejde med hyperlinks, alfabetisk ordnet, hvor jeg omdøber hvert enkelt link (højreklik -> omdøb), så navnene på links blever kortere (og så bliver der plads til flere). Jeg har lige prøvet at trække hyperlinks "i uorden", lukkede og åbnede igen, - og det ændrede ikke på sorteringen.
Avatar billede gittemp Nybegynder
17. januar 2009 - 18:51 #2
Det er sådan jeg har ordnet dem før. Nu kan jeg godt arrangere dem som jeg vil, men når IE bliver startet igen, så står de igen i alfabetisk rækkefølge.
Avatar billede lx2ba Novice
17. januar 2009 - 20:30 #3
Det var da som pokkers....
Jeg prøvr at finde på noget  ;<)
Avatar billede Brianhenneberg Nybegynder
09. februar 2009 - 21:12 #4
Personligt bruger jeg ikke hyperlinks, men har alle mine favoritsider til at ligge i sin egen fane, som er denne hjemmeside: http://www.only2clicks.com/home.php  der får man et godt og flot visuelt overblik over sine favoritsider, og de kan arrangeres efter kategori, alfabetisk eller hvordan man lige synes.