Avatar billede kemitura Nybegynder
08. februar 1999 - 00:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

"fast-link"

Jeg kunne godt tænke mig at lave en "fast-link" (tro jeg nok!). Det vil sige, at i en drop-down box skulle der være en masse hyperlinks til forskellige sider hos www.kemitura.dk.

mvh
h.otto@kemitura.dk
Avatar billede admin Novice
08. februar 1999 - 10:34 #1
Hej Otto,
Jeg har flyttet dit Spørgsmål til den rette kategori.
Avatar billede kemitura Nybegynder
08. februar 1999 - 10:51 #2
Havde jeg placeret den i den forkerte kategori? Jeg er åbentbart for dum til at forstå opbygningen af jeres side.

Tak
Avatar billede med Nybegynder
08. februar 1999 - 11:50 #3
Du skal indsætte følgende HTML kode:

<FORM METHOD="get">
<SELECT NAME="GoTo" onChange="document.location.href=(this.options[selectedIndex].value)">
&nbsp;<OPTION VALUE="main.html">Hovedsiden
&nbsp;<OPTION VALUE="kontakt.html">Kontakt
</SELECT>
</FORM>

Hvis ikke det virker må du afvise mit svar, så en anden kan komme til!
Avatar billede med Nybegynder
08. februar 1999 - 11:51 #4
Ups,

&nbsp; skal ses som mellemrum...
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 1999 - 14:41 #5
Hej Otto

Du kan sige hvad der skal stå så kan jeg give dig en kode du kan indsætte *SS*  det er lidt svært at forklare det direkte *S*

mvh. Jonas