Avatar billede serene Nybegynder
14. januar 2009 - 13:35 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

explorer 8

hej, jeg har installeret explorer 8 beta og synes der er mange problemer med det.
er der andre der har samme oplevelse?
og kan jeg vende tilbage til 7 igen.
vh Bo
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2009 - 13:57 #1
Du må bare afinstallere ie8.
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. januar 2009 - 13:58 #2
Hej

Jeg kører også IE8 lige pt, dog med Windows 7 som styresystem
Jeg syntes det fungere rimelig godt.

Du skal huske at du kan slå "Compatibility view" til, således at du på hjemmesider med problemer for vist den som den ville se udsom de gør når de bliver vist i IE7
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. januar 2009 - 14:15 #3
Lige en indskudt bemærkning, prøv Firefox

men tilbage til sagen

i XP kan du afinstallere i "Tilføj og Fjern programmer"
i Vista er det lidt mere besværlig, da Vista ser IE8 som en opdatering
Her er en engelsk vejledning, og link til siden hvor jeg fandt det, hvis du ønsker det på dansk så sig til

To uninstall Internet Explorer 8, go to Control Panel, and click on Uninstall Programs link or Programs and Features icon. Then on Tasks pane on the left, click on View installed updates link. Locate and select Windows Internet Explorer 8 in the list of installed updates, and then click on Uninstall button. Click on Yes when asked that are you sure want to uninstall the update.
http://www.mydigitallife.info/2008/03/07/how-to-uninstall-windows-internet-explorer-8-ie8-in-vista/
Avatar billede Jensen DK Novice
14. januar 2009 - 14:21 #4
Sådan afinstalleres Internet Explorer 8, gå til Kontrolpanel, og klik på Afinstaller Programmer link eller Programmer og funktioner ikon. Så på Opgaver ruden til venstre, klik på Vis installerede opdateringer link. Find og vælg Windows Internet Explorer 8 på listen over installerede opdateringer, og klik derefter på Fjern-knappen. Klik på Ja, når du bliver bedt om at er du sikker på vil afinstallere opdateringen
Avatar billede serene Nybegynder
14. januar 2009 - 16:12 #5
det lykkedes at fjerne opdateringerne, desværre forsvandt hyperlinks også fra menylinien, den lå ved siden af hjælp.
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2009 - 16:18 #6
Højreklik ved siden af Hjælp -> Flueben ved "Links"
Avatar billede serene Nybegynder
14. januar 2009 - 16:20 #7
tak send svar for point
Avatar billede vejmand Juniormester
14. januar 2009 - 16:23 #8
Selv tak, ikke point til mig.  :-)
Avatar billede sleeper Nybegynder
14. januar 2009 - 16:36 #9
Det må være Silbidor...
Avatar billede serene Nybegynder
14. januar 2009 - 17:36 #10
ok Silbidor send venligst svar
Avatar billede Jensen DK Novice
15. januar 2009 - 07:30 #11
Ok