Avatar billede karstenjunior Nybegynder
14. januar 2009 - 10:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min pc benytter processorkapacitet

Hvordan kan det være, at jeg ofte er ude for,at min processorydelse går op på 100% selvom den er på 2.00 ghz
F. eks. når jeg kører avg
Avatar billede locke Nybegynder
14. januar 2009 - 11:20 #1
Det ville da være kedeligt, hvis den ikke gjorde. Den udnytter bare din cpu.

Hvis du derimod altid har noget kørende på 100%, så andre ikke kan komme til, så er det et problem, ellers ikke.
Avatar billede karstenjunior Nybegynder
14. januar 2009 - 11:34 #2
tak, det vidste jeg ikke
Avatar billede summer Mester
14. januar 2009 - 12:12 #3
Det er nok lidt forskelligt, hvad diverse programmer bruger og er sat til at bruge. Jeg synes det er helt vildt, hvis avg bruger 100% af 2 gHz. Lige nu scanner jeg med min Avast og bruger 27-30% af 2.4 gHz. Måske andre kloge hoveder.