Avatar billede knowman Juniormester
11. januar 2009 - 23:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke give fjernsupport til bestemt pc

Hvad kan det skyldes, når det ikke lykkes at oprette en fjernsupport session med en bestemt pc? Det har været prøvet at give fjernsupport fra "giver" pc'en til en tredje pc, hvilket fungerer, og det har været prøvet at give fjernsupport til den "syge pc" fra flere "giver-pc'er". Så det er tydeligt, at det er "modtager-pc'en", den er galt med.

Den kører xp home. Vi prøver med fjernsupport gennem Windows Live Messenger. Der anmodes, men og giveren trykker accept, og så står den og siger at den prøver at oprette fjernsupport forbindelse. Og så sker der ikke mere.

Mvh Peter Malling.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
12. januar 2009 - 09:17 #1
Prøv og se om du kan lave en logmein på maskinen:

www.logmein.com
Avatar billede knowman Juniormester
13. januar 2009 - 23:00 #2
Logmein fungerer fantastisk! Tusind tak. Er det sikkert? Vil du sende mig et svar?
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
14. januar 2009 - 09:31 #3
svar...logmein er et super værktøj...hvor man ikke løber ind i alle mulige underlige porte der ikke er åbnet.
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
14. januar 2009 - 09:31 #4
og...ja det er sikkert :)