Avatar billede olha Nybegynder
07. januar 2009 - 21:20 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Defekt motherboard i Notebook PC

Min datter har en HP Pavilion notebook hvor motherboardet er brændt af. Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre at finde et nyt og i givet fald hvor, eller skal vi bare betragte den som død
Avatar billede justrace Novice
07. januar 2009 - 23:56 #1
Man kan da sikkert godt få et nyt, men prismæssig vil det være mest fornuftig at betragte den som død. Husk at pille harddisken ud, der er sikkert noget hun gerne vil beholde. Sæt den i en lille usb-kasse, den koster omkring en hundrede kroneseddel. Så kan den efter dataene er gemt, og harddisken formatteret bruges som ekstern harddisk til backup eller lager.
Avatar billede Jensen DK Novice
08. januar 2009 - 07:09 #2
Glem det det bliver alt for dyrt, pil også rammene ud de kan genbruges.
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2009 - 08:20 #3
Men prøv at kontakte HP og få en pris.
Avatar billede olha Nybegynder
08. januar 2009 - 10:03 #4
Jeg prøver at kontakte HP, men jeg tror nu heller ikke, at det kan betale sig. Fin ide med harddisken og ja, man kunne måske også være så heldig, at Ram kan bruges i den næste. Sender i et svar, så deler jeg points.
Tak for hjælpen
Avatar billede Jensen DK Novice
08. januar 2009 - 10:18 #5
ok held og lykke.
Avatar billede justrace Novice
08. januar 2009 - 10:52 #6
Selv tak.