Avatar billede hadsten Nybegynder
06. januar 2009 - 01:31 Der er 1 løsning

Compile 7.1.3 på ny Linux distribution

Jeg har fået et problem med et lidt sjovt setup jeg har.

Jeg skal udskifte en redhat 6.2 Server, med Postegresql 7.1.3 (med -enable-locale brugt i kompileringen)

Mit problem består i jeg ikke kan kompilere en Postgresql 7.1.3 på en af de nyere Linux distributioner. OG redhat 6.2 kan jeg ikke installere på en HP Proliant ML110 G5 Server (Som lige er den prisvenlige server jeg havde valgt til projektet)

Hvordan projektet bliver løst:

1. Ny Linux Distribution med Postgresql 7.1.3 kompileret

2. redhat 6.2 installere på en HP Proliant ML110 G5

er ligegyldigt, men hjælp skal jeg bruge (Linuxspecialist der mener at kunne løse opgaven er også velkommen til at få "hands on" på projektet. Med "rigtig" betaling, og ikke kun points:)

Jeg har ikke den specifikke fejl ved compileringen på en nyere Linux Distribution (ved ikke om der er nogle compile logs jeg kan samle?) - jeg har testet den på nyeste fedora samt et par versioner af ubuntu..

Hvis jeg forsøger at installere Redhat 6.2 på en ny Server, ser jeg den første skærm, hvor jeg kan vælge f.eks. installation i tekst, men herefter kommer der bare sort skærm.

Håber der er en Linux specialist herinde :)
Avatar billede hadsten Nybegynder
04. april 2009 - 15:20 #1
Endte med database opgradering til 7.4 - og desværre skulle der så rettes i programkoden til det VB Program der connectede til databsen, men dette blev klaret.