Avatar billede cronaldo Nybegynder
22. december 2008 - 14:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Typo3 og google analytics?

Hvilken fil skal man indsætte google analytics i, for at det virker i typo3?
Jeg vil også værdsætte hvis I gad medsende en færdigskrevet kode..
Avatar billede jakobdo Ekspert
22. december 2008 - 20:54 #1
Avatar billede cronaldo Nybegynder
24. december 2008 - 00:08 #2
Ja, det har jeg - men jeg kan stadig ikke få det til at fungere.
Avatar billede jakobdo Ekspert
28. december 2008 - 12:42 #3
Når du skriver du ikke kan få det til at virke, er det så selve plugin'et eller dine efterfølgende data indtastninger ?
Avatar billede cronaldo Nybegynder
24. januar 2009 - 14:01 #4
jeg kan ikke få den lagt ind - jeg ved ikke i hvilken fil den skal lægges for at det virker ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
24. januar 2009 - 14:49 #5
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
23. februar 2009 - 15:24 #6
hvis ikke du allerede har fundet ud af det, så er det jo denne kode du skal sætte i din template=>setup

page {
    config.tx_m1_google_analytics {
        account = UA-123456-7  ## her skriver du det id du selv får fra google
        trackDownloadsFrom = fileadmin,uploads
        trackExternalPrefix = .external
    }