Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 10:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Valg af webhotel

Hej!

Jeg har efterhånden behov for et nyt webhotel men er lidt i tvivl om, hvad man skal vælge.
I øjeblikket har jeg følgende statistik pr. måned:

Omkring 16 gb trafik ( og omkring 8 gb ikke-set trafik)
Omkring 10000 besøg

Desuden skal oppetiden være forholdsvis høj. Jeg har ikke behov for telefonsupport.

// Kaloer
Avatar billede ejldk Nybegynder
20. december 2008 - 13:48 #1
one.com tilbyder fri traffik. prøv at kigge på deres side, det afhænger jo lidt afhvad der er af indhold på din side.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2008 - 13:55 #2
Nu er fri trafik altid med forbehold, så jeg ville kontakte udbyderen og spørge om de ville acceptere dit behov, hvis de lukker dit webhotel ned, er det dels et problem at være offline, men også spild af penge :)

Surftown tilbyder mellem 30-70 GB trafik pr. måned, så det er en mulighed. Ellers skal du kigge mod udlandet hvor der som regel ikke er den store trafik grænse
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 17:08 #3
Jeg har kontaktet flere hosts - bacardil, læg et svar. Jeg regner med at skifte til unoeuro, da jeg kun har hørt godt om dem, samt at de tilbyder over 30gb.
Avatar billede bacardil Nybegynder
20. december 2008 - 19:16 #4
Dem bruger vi også til et site, så dem kan du rolig vælge.
Avatar billede Slettet bruger
20. december 2008 - 20:05 #5
Det lyder godt! Tak for hjælpen.