Avatar billede d.kryger Praktikant
17. december 2008 - 13:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Giv muligheder mens der skrives

Hej eksperten.

Jeg vil gerne lave en side hvor folk kan skrive et "emne" i et input-felt i min form.

Når man skriver i feltet vil jeg gerne have det sådan at den kommer med forslag efterhånden som man skriver. Ligesom på Google's forside.

Kan man det med PHP, og hvordan gør man?
Avatar billede prysse Nybegynder
17. december 2008 - 14:01 #1
Du kan godt lave det med PHP, men du skal ha' noget AJAX, lidt CSS osv indover ;)

fandt lige denne via hurtigt søgning på google - http://www.brandspankingnew.net/archive/2006/08/ajax_auto-suggest_auto-complete.html
Avatar billede d.kryger Praktikant
19. januar 2009 - 13:26 #2
Tak for linket, det var lige hvad jeg skulle bruge. Læg et svar og du vil få dine velfortjente point!
Avatar billede prysse Nybegynder
19. januar 2009 - 15:04 #3
Svar er hermed afgivet ;)