Avatar billede timelord Nybegynder
07. december 2008 - 22:26 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan bruger jeg DLL fra VLC player

Hej

Når man installere VLC player får man libvlc.dll'en med.
Jeg har læste flere steder på nettet at man kan bruge den i sine egne C# programmer, jeg har bare ikke kunne få det til at virke endnu.

Er der nogle eksperter her der har haft held af det?

Jeg vilæ gerne lave et program der henter en stream og afspiller den!
Avatar billede Syska Mester
07. december 2008 - 23:13 #1
Hvis du har læst at man kan bruge den i sine programmer, dem som har skrevet det vel også komme med mere information end bare det.

VLC er jo ikke skrevet i C# ... så du skal over i noget import af C++(tror jeg den er skrevet i) i C# ... hvilket jeg ikke har arbejdet med.

Men hvorfor ikke bruger Windows Media Player ... der må findes mere windows specifikke måder at afspille video på ... nu når du alligevel bruger .NET

// ouT
Avatar billede timelord Nybegynder
08. december 2008 - 18:46 #3
Hej Arne

Disse link har jeg også selv fundet, jeg kan bare ikke få det til at virke.
Den giver ikke nogen fejl, den viser bare intet.

Buzzzz:
Jeg vil bryge VLC da jeg skal vise en stream og det kan VLC.
Avatar billede timelord Nybegynder
10. december 2008 - 07:45 #4
Der er ikke andre der kan give en hånd?
Avatar billede natas-dk Nybegynder
03. marts 2009 - 22:34 #5
giver den ikke nogle fejl.. får du kompileret den rigtigt.. og importeret dll filen i dit program.... og tildelt adr. fra kaldene i dll filen...

og husk at plugin biblioteket skal ligge i mappen med din exe fil (den nemme løsning)
Avatar billede timelord Nybegynder
12. juni 2009 - 17:29 #6
Lukker