Avatar billede nwn Nybegynder
05. december 2008 - 18:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilslutte mail og se antal ulæste

Hej.

Jeg har aldrig prøvet før prøvet, at rode med email funktioner i C#, og kunne derfor godt tænke mig at prøve det.

Er der nogle der kan forklare mig noget om omkring det, og give et simpelt eksempel på tilslutning af en e-mail konti (udgående, indgående server, brugernavn/email adresse og password)?

Og som nævnt i overskriften, kunne jeg også tænke mig at vide, hvordan du så henter informationer efter tilslutningen. Blot antal ulæste :-)

Jeg takker på forhånd.
Avatar billede kewl Nybegynder
05. december 2008 - 18:47 #1
Bruger du POP3 eller IMAP ?
Avatar billede nwn Nybegynder
05. december 2008 - 18:50 #2
POP3
Avatar billede nwn Nybegynder
05. december 2008 - 23:00 #3
Lige meget. Skal ikke bruge det alligevel...