Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:26 Der er 18 kommentarer

SE DETTE!!!! ALLE KAN HVIS DE VIL!!!!

Så er det endelig sket!!!!

Den tidligere mest besøgte side Studienet er blevet slået!!!!

http://hairboy.adsl.dk/ph4/hehe.htm

eller:

http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=kategori&website_id=37619&start=1&kategori_id=110
Avatar billede jonaskn Nybegynder
28. juni 2001 - 21:27 #1
sådan hvor fedt :)
tillykke!
Avatar billede pennywise Nybegynder
28. juni 2001 - 21:29 #2
oki....hvor vildt...???
Avatar billede okay Nybegynder
28. juni 2001 - 21:30 #3
Avatar billede jonaskn Nybegynder
28. juni 2001 - 21:30 #4
pennywise> kunne du da ik tænke dig at lave et website der ligepludselig blev danmarks mest sete??
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:31 #5
okay >> Der er sommerferie ..
Avatar billede pokemaster Nybegynder
28. juni 2001 - 21:33 #6
Kunne da være fedt, jonaskn ! :)
Avatar billede jonaskn Nybegynder
28. juni 2001 - 21:34 #7
pokemaster> ja :) og det er vidst det der er sket for codez.... derfor... endu engang: TILLYKKE CODEZ :))
Avatar billede keysersoze Guru
28. juni 2001 - 21:37 #8
og så er det man må spørge sig selv hvordan W E B - Z O N E . D K har snydt sig derop... der er jo stort set ingen ting på!

eller har jeg misforstået et eller andet?
Avatar billede freeman Nybegynder
28. juni 2001 - 21:38 #9
hmm... tjaa.. Du har en del gange oprette spørgsmål på eksperten, hvor man lige skulle ind på din side..

Meget kan man sige om eksperten.. men hvis man skriver, at folk lige skal se noget.. tjaaa. så gør de det..

Der kommer dine hits sikkert fra..

Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2001 - 21:39 #10
Jeg havde jer også som startside den gang I kørte med den \"bi\"-konkurrence.

Får I mange besøgende fra Chart?
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:41 #11
jaa en del... :)
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:42 #12
freeman >> hvad snakker du om ?

Der kan aldrig være så mange fra et sted!
Avatar billede freeman Nybegynder
28. juni 2001 - 21:44 #13
sagtens... Jeg havde engang en profilside som jeg nævnte, og der kom 128 besøgende på 2timer!.. alle fra eksperten
Avatar billede jonaskn Nybegynder
28. juni 2001 - 21:47 #14
freeman> så er du jo ik bedre selv...

og desuden er der ik en pind galt med at være stolt over sin hjemmeside!
jeg syntes det er rart at nogle eksperter har succes og deler jublen med os andre!
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:50 #15
Du kommer sikkert også fra freeway som er ejer af studienet! .. Dit navn passer da meget til det!
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 21:51 #16
freeman ~~ freeway
Avatar billede freeman Nybegynder
28. juni 2001 - 21:56 #17
nåja :-)

jonaskn.. FOrskellen er, at jeg gjorde det i Vurdering af hjemmeside.. ikke her !
Avatar billede Slettet bruger
28. juni 2001 - 22:04 #18
Er det sådanne link der skal være på en startside for unge menesker?