Avatar billede stampeair Nybegynder
28. juni 2001 - 20:21 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Tandlæge i Århus

Jeg står og skal skifte tandlæge, er der nogle der kan anbefale en god og billig tandlæge i Århus, meget gerne i nærheden af Viby J.
Avatar billede racemouse Nybegynder
28. juni 2001 - 20:25 #1
Jo rent faktisk, jeg kender er superduper en, her er et link:

http://www.auh.dk/akh/afd/afd-o/dk/personale/navne.htm
Avatar billede racemouse Nybegynder
28. juni 2001 - 20:26 #2
Var det noget ?
Avatar billede kapla Nybegynder
28. juni 2001 - 20:29 #3
racemouse-> Den fandt jeg da også på google ;)
Avatar billede racemouse Nybegynder
28. juni 2001 - 20:32 #4
ja sådan er det.  :]
Avatar billede stampeair Nybegynder
28. juni 2001 - 20:34 #5
Jeg håbede på nogle der havde personlige erfaringer med en tandlæge!!
Avatar billede racemouse Nybegynder
28. juni 2001 - 20:35 #6
Når du siger personlige ! Hvad mener du så ?

Nej spøg til side, jeg har aldrig boet i Jylland
Avatar billede fcs Novice
28. juni 2001 - 22:34 #7
Prøv hos Birthe From i Banegårdsgade eller Peter Nørlinger nede ved Klostertorv. Jeg har ikke de præcise adresser, men de underviser begge oppe på tandlægehøjskolen og min kæreste (som selv er tandlæge) siger at de begge er rigtig gode
Avatar billede moroax Nybegynder
28. juni 2001 - 23:56 #8
Øhm...
DE folk som her på eksperten spørger pænt om der er en eller anden som ved hvor man finder en bestemt mp3 fil
- ELLER dem som har mere HÅRD hud, spørger oven i købet \"Hvor finder jeg en pirat kopi af win me og office 2000 ??..\"

De bliver SVINET til herfra og til månen og tilbage igen,
for eksperten er KUN og jeg gentager KUN til programmøres deling af programmeringsmessigt erfaring......

HVAD I H...... laver et spørgsmål om tandlæger SÅ på eksperten.dk ???...

Har din JMail tabt en plomb ???...
eller har din nyeste Windows knækket en fortand ???..

eller er det dit 56k modem som har fået en kæbe-rasler ???...

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?.......

Du er da vist lige typen som logger sig på www.netdoktor.dk og spørger ham om han kender noget til en installations-fil-fejl som du får når du prøver at installerer Microsoft VirsualBasicStudio 5.0, og der derefter opstår et problem i forbindelse med dit ikke flytbare defragmenteret æ-drev i din hp-plextor-lyd-driver-box som får musen til at hoppe på dit 28.8 ADSL modem i mens du spiller tetris version 2.34.44.3.44g BETA og når du så prøver at komme ud af spillet bliver din skærm blå, højtalerne grønne og tastaturet blåt, og DET er ikke så godt for Norton anti ICQ laver popupfejl 5.001 og siger at du skal gen-installere HELE internettet på ny, medmindre du har en opdateret GHOST fil på din TCP/IP konfig port 3 med IP adressen 222.223.224.225.226.1.2:66778

ELLER en ftp inload linie....

Helt ærligt.....
HVAD tror du HAN ville sige til den ???...

* MoRoax...

P.S. jeg ER klar over at der er en del forskel på mp3, programmer og så tandlæger....

(STADIG ikke rette sted at spørge om noget SÅ dumt...)

Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
29. juni 2001 - 00:49 #9
Tænd da af!!!
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
29. juni 2001 - 00:49 #10
LOL!
Avatar billede clatelopspoi Nybegynder
29. juni 2001 - 00:50 #11
og furesten jeg hader tandlæger!
Avatar billede kurtj Nybegynder
29. juni 2001 - 13:04 #12
Hm, såvidt jeg lige husker er fri debat også til andet end computerrelaterede ting!!

Det er da ikke et dumt ?. Det er da rart at vide om det er en tandbrækker eller tandlæge!!
Avatar billede stampeair Nybegynder
01. juli 2001 - 18:39 #13
Min opfattelse af \"fri debat\" er også at den er til andet end computerrelaterede ting, og at eksperten bare er et forum hvor man kan forelægge spm. til andre personer med samme interesser, og det skal da siges at jeg da også oftest anvender eksperten til computerrelaterede ting. Men OK, jeg kan da formulere mig anderledes, hvis det virkeligt er så stort et problem:

Jeg står og skal ha købt en ny blok RAM da den gamle er brændt sammen, men da jeg også skal ha klaret et tandlægebesøg, har jeg problemer med at få råd til begge dele, er det ikke nogen der kan hjælpe mig med at finde en god og billig tandlæge i en fart, så jeg kan få min Comp. op og køre igen, uden at jeg skal anskaffe mig gebis som 30 årig???? Gerne i nærheden af Viby J!!  ;-)

Var det bedre???
Avatar billede stampeair Nybegynder
01. juli 2001 - 18:40 #14
LOL
Avatar billede stampeair Nybegynder
01. juli 2001 - 18:43 #15
fcs-->> Lyder ikke tosset, jeg venter lige et par dage med at gi point, for at se om der skulle være flere med nogle gode bud.
Avatar billede fcs Novice
04. juli 2001 - 16:30 #16
Takker for point ;-) God \"fornøjelse\" med dit tandlægebesøg ;-)