Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 19:51 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Er det nok ??

Hey..

Jeg har en konkurrence i gang på min hjemmeside www.ph4.dk , men der er ikke rigtigt nogle som er med i den!

Konkurrencen lyder: Indsend 1 rapport og vind 1000kr!!

Er det for lidt ? .. eller er det fordi man heller vil have ting i stedet for $$$ ?

Vi har et stigende besøgstal så det kan ikke være af den grund!
Avatar billede netsrac Praktikant
28. juni 2001 - 19:54 #1
Du kan jo starte med ikke at have 2 brugere på eksperten http://www.eksperten.dk/spm/68997
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 19:55 #2
\"Vi har et stigende besøgstal.. \"

Jeg er ikke alene om hjemmesiden...
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 19:56 #3
Vi
Avatar billede netsrac Praktikant
28. juni 2001 - 19:59 #4
\"Jeg har en konkurrence i gang på min hjemmeside\"

Jeg tager måske fejl, men der står også Jeg
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 20:00 #5
Ja! .. Vi er flere som har hjemmesiden, men det er MIG som har konkurrencen i gang! ..

Det er mit job at lave konkurrencen ...
Avatar billede yaief Nybegynder
28. juni 2001 - 20:05 #6
lol - netsrac - stop flueknepperiet.
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 20:12 #7
Ingen hjælp ?????
Avatar billede yaief Nybegynder
28. juni 2001 - 20:12 #8
Desuden codez.. i skal da vist gøre lidt mere ud af siden.
Fire små ting: Det er ret paptetisk, at jeres QuickPoll har de grønne visere på størrelsen max 3 pixels oder so. Hvis i virkelig er programmørere så lav dog et selv. Eller få FineWebDesign (som sikkert er jeres eget) til at lave en der er lidt federe. Så svært er det ikke. Desuden er det med FWDesign nummer to ting. Der virker plat, at jeres \"upload script\" er \"udviklet\" af dem. Nummer 3: Drop de grimme standard farver til links. Hvis i er bare minimalt seriøse så køber i jer lidt prof. hosting til en små 1000 kroner om året - så i slipper for et møglangsomt og møgirriterende FreePAQ.

Håber kritikken kan hjælpe jer?

Mvh
YaiEf
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 20:15 #9
Vi er ved at skifte VÆK fra freepaq ...
Avatar billede codez Nybegynder
28. juni 2001 - 20:22 #10
INGEN SVAR :(
Avatar billede tommyf Nybegynder
28. juni 2001 - 20:46 #11
Et problem kunne også være at folk ikke tager jer seriøs dvs. at de ikke tror på at de får udbetalt præmien.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. juni 2001 - 09:11 #12
codez/ph4>> Du må kun have to brugere oprettet. Disse er slettet, men jeg håber du vil deltage igen med respekt for de regler som nu engang er lavet, til gavn for alle.