Avatar billede Slettet bruger
26. november 2008 - 09:33 Der er 4 kommentarer

Hurtigste server/webhotel?

Jeg er på udkig efter en hurtigere server end Gigahost.dk. Jeg skal bruge det samme, linux med php/mysql osv., men hurtigere hardware. Har nok op til 500 kr til det om måneden, men vil helst slippe med meget mindre.

Hvad kan I foreslå?
Avatar billede leif Seniormester
26. november 2008 - 09:39 #1
Hvem siger det er hardwaren som er problemet ?
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2008 - 10:43 #2
Godt spørgsmål. Det siger jeg selv. Siden tager ikke lang tid om at komme ind, når den først begynder at dukke op, selvom den er lang. Men der går lang tid, inden det første dukker op, dvs. svar fra server.

Derudover kan det jo være dårlig kodning, men det vil jeg gerne imødegå med en hurtigere server.
Avatar billede olebole Juniormester
26. november 2008 - 10:47 #3
<ole>

En hurtigere server er ikke værktøjet til at imødegå dårlig kodning

/mvh
</bole>
Avatar billede applezine Nybegynder
27. november 2008 - 12:56 #4
Hvad er det du skal ha' hosted ?